Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €80,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen tot €80,00 wordt €4,95 in rekening gebracht.

Hoe lang is de levertijd?

Bestellingen die op werkdagen voor 22:00 gedaan zijn, worden de volgende werkdag thuis bezorgd, m.u.v. maandag. Dit geldt alleen voor producten die geen afwijkende levertijd hebben.

Bestellingen die op werkdagen voor 22:00 gedaan zijn, worden de volgende werkdag thuis bezorgd, m.u.v. maandag. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn.

Hoelang moet ik wachten voor een product weer op voorraad is?

Producten die geen voorraad meer hebben proberen we zo snel mogelijk weer bij te vullen, dit kan 7 tot 10 dagen duren. Op de productpagina kan je email-adres achterlaten bij gewenste maat. Zodra we de voorraad bij hebben aangevuld krijg je hier een melding van per mail en kan je gewenste item bestellen.

Waar kan ik de kortingscode invoeren?

Voor het afronden van de bestelling is het mogelijk om op de het gegevens-pagina (aan de rechterkant van de pagina) de kortingscode in te voeren.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Een bestelling kan worden gewijzigd of worden geannuleerd wanneer deze nog niet verwerkt is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met Cloozy via service@cloozy.nl en vermeld in de titel dat het om een wijziging of annulering gaat. Via de contact pagina is het ook mogelijk een wijziging of annulering door te geven.

Ik heb het verkeerde adres doorgeven

Als een verzending nog niet is verzonden kunnen we het nog wijzigen. Mocht het al verzonden en/of geleverd zijn dan kunnen wij verder niks meer doen. Je zou dan bij het afgeleverde adres het pakketje kunnen ophalen.

Let op: Een straatnaam met de verkeerde postcode zorgt ervoor dat er een andere straatnaam komt te staan bij de zending. Vul dus de juist gegevens in om foute verzendingen te voorkomen.

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

Het kan gebeuren dat de orderbevestiging bij je spam terecht is gekomen. Is de orderbevestiging ook niet bij je spam terecht gekomen neem dan direct contact met ons op; service@cloozy.nl.

Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Binnen 14 dagen na aankoop, kan een ongebruikt artikel geretourneerd worden. Lees de meer over retourneren en de kosten hiervan.

Waar blijft mijn bestelling?

Bekijk mijn bestelling status. Is je bestelling al opgestuurd? Bekijk dan de track en trace link die naar je mail is gestuurd. Geeft de track en trace ook geen voldoende info? Mail ons dan en wij zoeken het voor je uit.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment kunt u betalen met iDeal of PayPal.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, elke bestelling wordt vooraf betaald met iDeal of PayPal.

Wanneer worden mijn retouren terugbetaald?

Binnen 14 werkdagen na ontvangst wordt het betaalde bedrag teruggestort op je bankrekening mits het product ongedragen/onvervuild is. Het uit te betalen bedrag is excl. verzend- en retourkosten.

Waar kan ik de kortingscode invoeren?

Voor het afronden van de bestelling is het mogelijk om op de het gegevens-pagina (aan de rechterkant van de pagina) de kortingscode in te voeren.

Staat je vraag er niet tussen?